יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

Breaking Rules


אנחנו יודעים שהרבה מאוהדי HolyManiacs מטורפים על הונדות ואנחנו גם יודעים שחלק מכם שונא אותן. אבל אנחנו די בטוחים שאת זאת אתם תאהבו. אנחנו פשוט לא יכולים להסיר מבט מהתמונות המדהימות האלה! תרשו לנו להציג לכם את ה-S2000 היפיפיה הזאת של כריס.





הונדה S2K היא בסיס מצוין אם אתה רוצה לשחק חזק במשחק הזה. יכול להיות שיהיו לך אוהדים ויכול להיות שתהיה מוקף בשונאים בתחילת הפרויקט. אבל בעולם שלנו, אנחנו צריכים להיות בוגרים מספיק כדי שנהיה מסוגלים להעריך כל פרויקט איכותי ולשכוח את אלה שגורמים לסצנה הזאת להיראות מטופשת. כריס הוא אחד מאותם הבחורים שגורמים לאנשי הונדה להיראות אנשים רציניים.

"טרנטה" על 4 גלגלים והנעה אחורית זה מה שאנשים צריכים בימינו כדי להנות מבלי להכאיב יותר מדי בארנק עם מחירי הדלק. הונדות ידועות כמכוניות מאוד אמינות וה-S2000 אינה יוצאת דופן, תוסיפו לזה את העיצוב שלה...אז למה לא להפוך אותה למסובבת ראשים מטורפת? הבעלים יכול לדבר עליה שעות. כפי שהוא טוען, הוא זוכה להמון אגודלים מורמים...ולפעמים גם ההפך. הוא יודע שזה גם חלק מהמשחק. המטרה העיקרית שלו הייתה להיות הבעלים של מכונית שתעניק לו הנאה ושתהיה נקיה ככל האפשר. אנחנו יכולים לקרוא לזה "בניה פשוטה"...אבל יש בה כל כך הרבה השקעה שזה גורם לנו לקחת את הדברים בחזרה. מסובבת ראשים, ככה היינו קוראים ל"מגרדת האספלט" של כריס.



בבחירת הגלגלים הוא די התפרע והלך על סט של CCW. עם חישוקים בקוטר 18" מסביב אי אפשר היה שלא להפוך את המכונית לשמנמנה גם קדימה וגם אחורה. הגלגלים הקדמיים ברוחב 10.5" והאחוריים 11.5". כפי שאתם רואים, הוא רציני בכל הנוגע לנטאנס. אנחנו חושבים ששילוב הצבעים בין הרכב לגלגלים משרת לחלוטין את המטרה של כריס כאשר הוא רצה לבנות מכונית נקיה. אין כאן אקסטרות. הם לא נחוצים. הלוחמת הזאת לגמרי משדרת איכות.











מפרט טכני ורשימת התוספות:



Exterior
Ccw polished classics 18×10.5/18×11.5
Apr front lip
Shine rx7 side diffusers
Jdp carbon duckbill spoiler/rear diffuser
Function&form2 coilovers
Interior
Blox 490 neoknob
Cusco 6 point roll cage
Engine
Arc induction chamber
Apr cooling plate
Invidia q300 exhaust/test pipe
מקור: whipschocolate

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה