יום חמישי, 19 ביולי 2012

Dropped & Fitted - Honda S2000


אם אתם קוראים את זה, כנראה שאתם מתעניינים בבניות רכבים. ולא, ב"בניית רכבים" אנחנו לא מתכוונים ללהרכיב אותם במפעל לשימוש היומיומי, אלא ללשנות ולהתאים אותם בכך שיתאימו לאישיות שלכם, או במטרה שתענה על הצרכים שלכם. בניית רכב מיוחד זה כח שמפעיל את כולנו. הוא ממלא מפגשי רכבים בצופים, מסלולי מירוץ במתחרים, ופורומי אינטרנט בנרשמים חדשים. אבל למרות כל זה החברות שנוצרות בעקבות פרוייקט בניה משפיעה עלינו ועל היחס שלנו כלפי הרכב עצמו. הבעלים של ה-S2000 המיוחדת הזאת נותן את כל הקרדיט של מה שהוא הספיק להשיג לחברים שלו, שעזרו לו בתעסוקה הזאת שתפסה את זמנו במשך השנה האחרונה. 




לכל מי שיצא לנהוג ב-S2000 יודע עד כמה הרכב הזה מדהים. חוץ מהכיף בנהיגה במכונה הנפלאה הזאת  ישנו פקטור נוסף והוא שכיף לראות לאיזה כיוונים שונים אנשים נוטים לקחת את הרכב הזה, מרכב מסלול מוקשח ומנופח ועד לרכב שיוט יומיומי, וכל מה שבינם. אבל לבניה הזאת הייתה מטרה אחת בלבד והוא להפוך את הרכב הזה למשהו מיוחד, ואפילו שבדרך למטרה הזאת הבעלים עבר את שלב החרטה שעיכב את הפרויקט בחודשיים לאחר שהוא רכש את הרכב שלב שאנחנו בטוחים שכל אחד ממכם שבנה או בונה רכב עבר. 


הבעלים של הרכב מספר שהתוכניות שלו היו לבנות רכב זריז שיצליח לבלוט קצת יותר מהרגיל, אם תשאלו אותנו הוא בהחלט יכול לסמן V במשימה שלו. את המשימה הזאת הוא לא עשה לבד, את גוון צבע הרכב הוא בחר ממש במקרה, בלהט הרגע. ואחרי שהתייעץ עם אנשים בעניין הוא וחברו טים היקס הבעלים של סדנה מקומית צבעו את הרכב תוך 24 שעות - מבלי להשאיר זכר לצבע המקורי של הרכב. הצבע האפור שנלקח מהלמבורגיני מאד מחמיא להונדה הרחבה הזאת, ומצליח להדגיש את הקווי עיצוב שלה. מה שמצחיק שמאז שהרכב צולם הבעלים כבר החליט לשנות לרכב את הצבע, אבל את זה נשאיר לפעם אחרת. 


כאשר הגיע הזמן לטפל במראה החיצוני של הרכב חבר אחר ניקרא לעזרה, קן, חברו הטוב של הבעלים ובעלים של סדנת שיפורים, עזר להשיג את הגג הקשיח, ציפוי מקארבון לקורות צד, ספויילר ודלת תא מטען קצת שונה. מה שמשלים בסופו של דבר את מראה הפאסטבק שהבעלים רצה להשיג בהתחלה. כמו כן קן השיג לו כנפונים לגלגלים האחוריים מקארבון ועוד כמה חלקים קטנים ברשימה. בסופו של דבר החבילה כולה שכוללת ספויילר קדמי OEM, וכנפיים קדמיות שרחבות מהמקור ב-25 מ"מ נותנת לרכב מראה רחב וקרבי. התוספת המיוחדת לגג הקשיח שהופכת את הרכב לרכב האצ'בק מאד מרשימה בהתחשב שהיא נבנתה במיוחד לפי בקשת הבעלים. 


קויילאוברים של חברת Function & Form הורכבו כדי להוריד את מרכב הרכב ככה שישב כמה מילימטרים מעל לגלגלי Varrstoen 2.2.1 בגודל 18x9.5 מקדימה ו-18x10.5 מאחור. אי אפשר שלא לאהוב S2000 עם כנפיים כאילו רחבות. 


ריקליינרים של חברת Bride בצבע אדום תפסו את מקומם של המושבים המקוריים, כדי לתת לתא הנוסעים מראה קרבי ואוחז. 



כמו שאתם יכולים לנחש הבניה של ה-S2000 הזאת רחוקה מלהסתיים, בדרך יש עוד טורבו ועוד הרבה הפתעות שונות ומיוחדות. 



בחלק מהמקרים ההתרגשות והחוויה של בניית הרכב לא נמצאים ברכב עצמו. את כל זה ניתן למצוא בעיקר במקום שאליו הבניה לוקחת אותנו בכל הקשר שלנו עם הרכב. אותם הדברים שמקבעים את הגדילה שלנו בסצנת הרכבים תורמים בצורה משמעותית בכיוון שהבניה שלנו לוקחת אותנו. 






מקור: stancenation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה