יום רביעי, 18 ביולי 2012

Show Me Your TTS!





 בשנה האחרונה אי אפשר להגיד שסבלנו מחורף קשה וקר והוא אפילו לא נמשך יותר מידי זמן. אבל הימים הקרים והחורפיים האלו משמשים כל חולה הגה בסצנת הרכבים בחו"ל בתור ימי עבודה על הרכב לקראת עונת המפגשים בקיץ. ואין דבר יותר טוב לעשות בימים קרים ואפורים אלה מאשר לרדת לחניה הפרטית שלך והתעסק בתחביב האהוב עליך. והנה אחרי תקופה נעימה הגיע סוף סוף הקיץ החם ואיתו הגיעה עונת המפגשים (וגם הרחצה). 

 אין הרגשה טובה יותר מלהעביר יום בחוף הים עם חברים טובים. לשתות בירה טובה וקרה, לשחק קצת במטקות על החול החם. תוסיפו לזה את החוויה של נסיעה ברכב עם חלונות מורדים וגג פתוח ומוזיקה טובה וזה כבר לא יכול להיות יותר טוב. ואם אתם מאותם האנשים שפשוט מעדיפים את הקונצרן של VW\AUDI אז אם כבר לבלות בקופסת טונה כלשהי אז עדיף שזאת תהיה אאודי TT. ה-TT היא אחד מרכבי הקבריולט של הקונצרן הגרמני שהכי משתלם לקניה בעיקר כיוון שהוא פונה אל שני המינים ויודע להציע את העדינות והיופי והעוצמה והכח תלוי מה תרצו להראות. זאת משימה לא קלה בכלל כיוון ששאר רכבי הקבריולט הקיימים בהחלט מופנים אל מין מסוים, ה-TT מצליחה לפנות פשוט אל כולם. 
 הבעלים סטיב פלריו בהחלט ראה משהו בקופסה חסרת הגג הזאת. הוא קנה את שלו בחודש מאי בשנה שעברה אחרי שמכר את הג'טה מדור רביעי זוכת הפרסים שלו. סטיב אוהב רכבי VAG כל כך שהוא לא יכול לסבול מבלי שתהיה לו אחת אפילו יום אחד. 
האהבה של סטיב כלפי המותג של VAG בלתי ניתנת להסבר ואת החשיבות שלו של לרדת לפרטים הכי קטנים ניתן לראות בקלות האמרה שלו היא "אני פשוט מת על VW ועל אאודי, ועל כל הרכבים הגרמניים האחרים, שלא תבינו אותי לא נכון, אני יכול לאהוב כל יצרן רכבים אחר כל עוד הבניה של הרכב נעשתה כמו שצריך". הגישה הזאת היא בדיוק מה שסצנת הרכבים צריכה כיוון שככה תשאר נאמן לשורשים שלך ועדיין תדע לקבל השראה מיצרנים אחרים, השילוב הזה יעזור לך ליצור רכב מיוחד וחדשני. 


ה-TT של סטיב ניראת מהמם, למרות שהכנפיים של הרכב מקוריות לחלוטין, סט הגלגלים שממלא אותם גורם לרכב להיראות רחב הרבה יותר. זאת לא התאמה אגרסיבית של מסלול אלא זה פשוט נראה כמו משהו שבהחלט יכול לצאת מחדר תצוגה. 



 צבע הרכב במצב מעולה, הוא כל כך מבריק שמקרוב הוא פשוט נראה כמו מראה. הפח במצב כל כך חדש שכאילו אתמול הרכב עזב את פס היצור, דבר שמאד מוערך כיוון שהרכב משמש את סטיב ביומיום. 



אנחנו תמיד נאהב את סגנון ה-old school כשמדובר ברכבי VW אבל ב-TT הזאת יש משהו מאד מושך. העיצוב הכולל עם הנגיעות הקטנות של סטיב הפכו את הרכב למהמם.  והעיצוב של הרכב הזה כל כך מיוחד שכל אחד או אחת יידעו לזהות על איזה רכב מדובר עוד מרחוק. 



בסצנה מגוונת כל כך ניתן לראות הרבה סגנונות שונים, לצערינו רובם נדושים וכבר לא מקוריים בכלל, בגלל זה לראות פתאום רכב שהבעלים נתן כמה נגיעות ייחודיות וחדשניות שהפכו לרכב שלו לבלות קצת יותר מהרגיל זה תמיד טוב. אחד הדברים שסטיב יותר גאה בהם ברכב זהו הגג הקשיח המקורי של הרכב. הדבר הזה כל כך טיפשי אבל כל כך נדיר שזה לא עניין של אם יש לך בכלל כסף לקנות אותו, זה יותר לאיפה מוצאים דבר כזה עכשיו?. בארצות הברית כולה יש פחות מ-12 חתיכות כאילו. בפעם האחרונה שנמכר כזה גג המחיר שלו היה 3500 דולר.  





פנים ה-TT אינו שונה מכל רכב גרמני אחר, אבל בעזרת נגיעות קלות בפתחי המיזוג, בהגה, באופן שהריפוד תפור, בידית ההילוכים ממש גורמים לך להבין שאומנם אתה נימצא ברכב שהוא מבית פולקסווגן אבל זאת לגמרי לא פולקסווגן. 



אותו אחד שאמר ששחור וחום לא הולכים ביחד טעה בגדול! הצבע החום של הריפוד ממש לא משתלט על הצבע השחור של הרכב, ופשוט אי אפשר לעבור ליד הרכב מבלי להתפעל מהיופי של הריפוד. הריפוד הגס של המושבים מושך את העין בצורה שלא ניתנת להסבר. סטיב מספר - "אני תמיד מוצא קהל מבוגר יותר שמאד מתלהב מפנים הרכב ומתקהל ליד הרכב במיפגשים ואירועים שונים"/ כיום כמעט ולא ניתן למצוא עיצוב כזה ברכבים שזה דווקא ממש חבל אם תשאלו אותנו. 





אם כסף לא הייתv הבעיה של כולנו, סטיב היה מאד רוצה לעשות את הרכב טורבו, או להחליף את המנוע לשל R32. נכון לעכשיו הוא מדרג את רמת ההנאה שלו מהרכב כ-8. הוא גם מוסיף - "אני פשוט אוהב להסתובב בעיר כשיש מזג אויר נעים עם הגג פתוח ולהנות מהרכב בצורה הטובה ביותר" . אפשר להתלבש במיוחד לנסיעה ברכב, להבריק אותה, או אפילו לשפר אותה כל כך קיצוני שלא יצליחו לזהות באיזה רכב מדובר בכלל, אבל בסופו של דבר הדבר הכי חשוב זה שתוכל להנות מהצעצועים שלך. 

מקור: Euromedian

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה