יום שישי, 20 ביולי 2012

Going Bigger In Texas


אלכס קנה את המכונית שלו בספטמבר 2010, אחרי שחבר שלו קלווין מ-16NiSS חשף אותו לתחום השיפורים. "אני יודע שלא עשיתי הרבה עם המכונית שלי, אבל אני גם לא מתכוון ללכת כל-כך רחוק איתה. אני ידעתי שאני רוצה הנמכה ואיזה סט של גלגלים, אבל לא תיארתי לעצמי שזה ישאב אותי פנימה ואיך כל התחום הזה ישנה הרבה דברים בחיי."





בהתחלה אלכס שנא את המראה HellaFlush וקאמבר מאסיבי. אבל זה בא אליו עם הזמן וזה מה שהוא רצה לעשות באוטו שלו. אין הרבה אנשים בפורומים של אלטימה (Altima) שמתעסקים בפיטמנט, לכן היה מעט מאוד מידע בנושא. אבל בעזרת כמה אנשים ומחקר מתמיד, הוא סוף סוף הגיע להחלטה איך אמורה להיראות המכונית המושלמת שלו.



עם הסט-אפ הראשון שלו הוא נתקל בכמה בעיות כשרצה לרדת נמוך. בניגוד למה שקוילאוברים של BC מסוגלים לעשות לרוב המכוניות, הם פשוט לא היו נמוכים מספיק בשביל האלטימה. למרבה המזל, יושי מ-swangNbang נתן לו לנסות את המתלים MDU האחוריים של 350Z כדי לראות אם הם מתאימים והתשובה הייתה חיובית. זו הייתה פריצת דרך ענקית! מתלים קדמיים עברו משפר שינויים עד שהיו מתאימים להנמכה הרצויה. 

אחרי שהוא הרכיב סט של Work Emotion של חבר שלו (למטרת ניסוי), אלכס הבין מה בדיוק הוא רוצה בתחום הגלגלים, לכן הוא בחר ב-VS-XX, אותם הוא הזמין זמן קצר לאחר מכן.



אחרי 4 חודשים ו-17 ימים לאחר מכן הגלגלים שלו הגיעו וכבר למחרת הם נשלחו לציפוי powdercoat. הוא ידע שהגלגלים שלו הם לא הכי נדירים, אבל הוא רצה שהם יהיו שונים מהשאר, לכן הוא הוסיף קצת צבע למשחק. חברה שלו עשתה כמה עבודות פוטושופ כדי לראות איזה צבע יהיה הכי מתאים לגלגלים ולאוטו והוא בחר בגוון הכי קרוב למה שאתם רואים בתמונות. הגוון הנבחר יצא מעט בהיר יותר ממה שהוא ציפה. אבל הוא "למד לאהוב אותם", במיוחד בגלל שהגוון שלהם טיפה משתנה בתנאי תאורה שונים.




Suspension Mods:BC Racing Coilovers Altima application Fronts
MDU Coilovers 350z/G35 application Rears
Stillen Rear Sway
Racingline Strut Bar
SPC Rear Camber Arms 350z/g35
Rear Camber Bolts
Wheels:WORK VS-XX 19×9.5 +29 / +12 after 5mm spacers
Hankook 225/35/19 all around
Volk Racing Formula Nuts
Performance:Stillen Short Ram Intake
Top Speed Pro 1 Exhaust
Aero:Stillen Front Lip Spoiler
OEM Wing Spoiler
תוכניות עתידיות שלו כוללות: ספוילר קאסטום לתא המטען וליפ קדמי קאסטום שייתן מראה יותר נמוך למכונית.

מקור: v2lab

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה