לחצות גבולות ולשבור סטראוטיפים זה אף פעם לא קל. כאשר דונלד גרינברג רכש את האימפרזה STI שנת 2010, מהר מאוד הוא הבין שבשביל להרוויח סוג כלשהו של כבוד והכרה, עליו היה לספק משהו מאוד ייחודי.
למרות שלאחרונה למצוא קיט "מדף" של מערכת מתלי אוויר לאימפרזה נהיה הרבה יותר קל, עדיין השוק טרי למדי ולפעמים זה דורש גישה שונה לעשיית דברים.
התוכנית של דונלד "לנשק" אספלט במהירות קרמה עור וגידים, אחרי ביקורו אצל פו הואנג מ-Royal Flush. כיוון שסט-אפ מתלים הישן שלו (קוילאוברים של BC) נשמרו במצב מעולה, פו החליף את הקפיצים בכריות אוויר של Universal Air Suspension.
לקח "רק" יומיים שלמים להבין את כל הטריקים והמוזרויות של סט-אפ אוויר בהתאמה אישית כדי שהכל יעבוד כמו שצריך בלי שום דליפות. זה ממש לא קל בהתחשב בעובדה שמתלי הישנים שלו "אימצו" כריות אוויר במקום קפיצים.
מדחס אוויר כפול ViAir 444c משלימים את הסט של האייר-רייד ודוחפים אוויר דרך הצינורות 1/4″ דרך שסתומים מכאניים ולסיום למיכל אוויר של כ-20 ל'.
"לנשק" את האספלט זה דבר אחד, אבל לעשות את זה בסטייל זה כבר משהו אחר. המשימה של דונלד לקבלת המראה הרצוי כעת די הושלמה, אחרי שהוא השקיע בזה קצת עבודה (Work).
גלגלי Work Equip במידה 18X10.5 התיישבו כל כך flush על המכונית הזאת, שדונלד נאלץ למתוח כל ארבעת הכנפיים כדי שיוכלו לשלב בתוכן את הגלגלים במצב הכי נמוך של האייר-רייד.
בסופו של דבר הוא רכש המון כבוד ששווה זהב. בזכות חזונו ומסירותו של דונלד, הוא יכול כעת לשמש השראה להמון בעלי סובארו בכל העולם וכרגע אנחנו מאוד גאים להציג את העבודה שלו לכם.
מקור: AirSiciety
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה