יום ראשון, 15 ביולי 2012

Keep It Simple


וואו, מזמן כבר לא הייתה לנו גולף MK4 בבלוג...זאת ספציפית שייכת לבחור בשם קורי שפרד, היא אולי לא הכי נמוכה (בסטנדרטים של סצנת הסטאנס) או אולי הגלגלים שלו לא הכי מטורפים או יקרים, פשוט אי אפשר להכחיש שהיא נראית מדהים לחלוטין! ברור שזה נחמד לראות איך אנשים מותחים את הגבולות עם הפלטפורמות שלהם ועושים דברים שלא הרבה עשו לפניהם, אבל בחירת מסלול פשוט יותר לעולם לא ייצא מהאופנה. אחרי הכל, זה מה שעושה את הסצנה הזאת לכל-כך אהובה עלינו. בלי יותר מדי מילים, בואו נסתכל מקרוב על היופי הזה.





כשקורי רכש את ה-GTI שלו בפברואר 2011, היא כבר הייתה מצוידת בכמה תוספות נחמדות כמו קוילאוברים של H&R ו-BBS RC מקוריים. הוא רצה לקבל ממנה יותר, רצה לבנות מכונית פחות צעקנית, אבל עם פיטמנט וגלגלים שימשכו תשומת לב. השלב הראשון היה להזמין ולהתקין מערכת האייר-רייד (באדיבות Bagriders) שכללה Airlifts xl וניהול דיגיטלי V1. במהלך ההתקנה, הוא ביצע חריצים נחוצים בשלדת הרכב כדי לאפשר למכונית לגעת בקרקע בכל פעם שהוא לוחץ על הכפתורים הנכונים. מה שמוביל אותנו למסקנה הבאה: מכוניות יורו + מתלי אויר הולכים מצוין ביחד!



בשנה שעברה הבחור החליט להתחזק מעט, הוא התקין אינטייק שהזמין מ-black forest industries, תוכנת ניהול של GIAC, אינלט סיליקון, שורט שיפטר של B&M, אגזוז של Miltek ופורק לחץ. אתם יודעים איך זה, אף פעם לא יזיק שיהיו לך עוד כמה סוסים נוספים מתחת למכסה מנוע, גם אם לא משתמשים בהם לעתים קרובות. מה שהופך את ה-GTI הזאת לשונה ובולטת מהשאר, זה בחירת הגלגלים שלו. ממש לאחרונה הוא רכש סט של Work VS-XX צבועים בלבן באמצע וליפ מלוטש, ולעזאזל, הם נראים נהדר!



הגלגלים הקדמיים הם במידה 18X8 עם אופסט +17 ואילו האחוריים הם במידה 18X9.5 עם אופסט +38. ברור שהוא היה צריך לעבוד הרבה עליהם כדי לקבל אותם בצורה הנוכחית שלהם, אבל זה לגמרי שווה את זה. המוצר המוגמר פשוט עוצר נשימה, במיוחד כאשר המכונית יושבת במצב הכי נמוך.



מבחוץ המכונית פשוטה יחסית, יש עליה רק קיט חצאיות מקורי של מהדורת 20th Anniversary. מי אמר שצריך משהו אחר כדי להפוך GTI MK4 לפשוט מהממת? כל הכבוד לקורי על המכונית המדהימה שלו!



ולסיום, מה צופן העתיד? קורי אומר שהוא מתכוון לבצע התקנת טורבו K04 בקרוב מאוד (כוח!!!!!), פגושים אירופאיים קדימה ואחורה, נקיון והחלקה של תא המנוע ואולי אפילו שינוי צבע כללי. 








מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה