יום שבת, 21 ביולי 2012

LOWERED MK5 ON AIR


חלק מאיתנו אהבו רולרבליידס, סקייטבורדים ואופניים, ואז פתאום התבגרנו ומצאנו לעצמנו תחומי עניין אחרים. זה כמו הסקייטבורד ההוא, רק עם מתלים אחרים, גלגלים אחרים...הרבה דברים אחרים. היום אנחנו נספר לכם על "ילד" שכבר מזמן התבגר, אבל עדיין נשאר "ילד".



אהלן! מה שמך ובן כמה אתה?


שלום שלום! קוראים לי מקס גרק ואני תמיד בן 17.






במה אתה עוסק חוץ מלשפר את המכונית שלך? אילו עוד תחביבים יש לך?


אני רוכב על BMX וגם מצלם בחורים מגניבים שרוכבים על BMX.






איך המכונית הזאת הגיעה אליך? למה דווקא היא? מה היה לפניה?


לפניה היה לי כסף וזמן..:) תמיד נסעתי במטרו ואופניים.
אפשר להגיד שהמכונית הגיעה אליי במקרה. אף פעם לא רציתי מכונית, היה לי מן פחד כזה מנהיגה. אבל ההורים אמרו לי שאני חייב. לקחת את אמא לחנויות ועוד מקומות...החלטתי למצוא משהו קטן וזול.






ואז יום אחד, אחרי כמה בדיקות של קיה סיד חבוטות, ראיתי את הגולף. באותו הרגע הבנתי שאני לגמרי שחכתי מגולפים, אפילו לא חיפשתי אותם. ברור שתוצרת קוריאנית ישר ירדה מהפרק. 
כעבור שנתיים אני כבר נהגתי כמו אלה שמהם פחדתי לפני זה...הנמכה ממש לא מפריעה לי. היום אני לא רואה את עצמי בלי הגולף שלי.






למה בחרת בכיוון הזה של השיפורים ואיך היית מתאר את המכונית שלך? לאיזה סגנון היית משייך אותה?


המממ...אני אוהב לשפר ולשנות את הכל. או שכמו שאמא שלי אומרת - "להרוס".
מהתחלה שמתי לב שאני ממש נמשך למכוניות נמוכות והגעתי למסכנה שמרווח קטן מהכביש והגלגלים זה מה שעושה את האוטו. כפי שהתברר, הלכתי בדרך הנכונה.
אני אוהב את המילה Stanced והדרך בה אני הולך כדי להיות Stanced זה עניין שלי.






מה היה הכי קשה בתהליך השיפורים ולמה?


מבחינה פיזית, הכי קשה היה לפרק ולהרכיב את הגלגלים. בחורף הקרוב אני שוב מתכוון לעשות את זה ורק מהמחשבה הזאת נהיה לי רע.
ומבחינה נפשית, התקנת אייר-רייד כמובן. הכרתי חובב רכב צעיר ונלהב, Kowtow (אז אף אחד עוד לא שמע עליו), הוא הסכים לעזור לי לבנות ולהתקין כריות אוויר עם שאר המכלולים. כמובן שצברנו הרבה נסיון ביחד. ניסיתי להבין והוא פשוט עשה. האמת שהעבודה לא הסתיימה עד עכשיו, אבל אנחנו בדרך לשם, רוצים שהכל יהיה מושלם.








מה אתה מתכנן לשנות בעתיד?


אני מאוד רוצה למצוא סט גלגלים שייתנו לי תחושה של שלמות וסיפוק.
בקרוב אני גם מתכנן להתחיל להתעסק עם האינטריור וכמובן עוד קצת עבודה בתחום המתלים, פליטה ויניקה.













מקור: lowdaily

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה