יום ראשון, 22 ביולי 2012

Marking Up: Erick Gillund’s MK5 Getta


בעולם שבו ג'טה MK5 עם מתלי אוויר וסט נחמד של גלגלים הופכת ליותר ויותר פופולרית, קשה יותר ויותר להיות שונה ולהתבלט. איש משפחה בשם אריק גילנד מצא דרך יוצאת דופן לעשות את זה עם VW ג'טה 2008 שלו.




אחרי שעברו בידיו כמה מכוניות, כולל כמה JDM וטנדרים נמוכים, אישתו של אריק הציעה שהגיע הזמן שיעבור למכונית משפחתית. כל הנשואים בינינו יודעים ש"הצעה" של אישה זה משהו שצריך לטפל בו מוקדם ככל האפשר. לפני שהספיק להבין מה קורה, הייתה ברשותו MK5 נקיה שהסירה את כל הדאגות מליבה של אישתו, אבל לפני שהיא הספיקה לפהק, אריק כבר לקח את הג'טה לסדנת Iceboxx Customs למטרת המהפך הנחוץ.

בתור מי שבא מתחום של טנדרים נמוכים, אריק היה בטוח שלהתקין מתלי אוויר על הג'טה שלו זה היה הדבר הנכון לעשות. מיד הוזמן סט של Air Lift מסדרת Slam יחד עם שלט פיקוד של EAI ושעון דיגיטלי של לחץ אוויר של Air Zenith. 



תא המטען הוא המקום שבו אריק משוויץ עם הצבעים של שני המשקאות האהובים שלו. מדחס כפול ViAir 480c יושב בצורה מסודרת מתחת לצמד מיכלי אוויר המוזנים דרך צינורות מאסיביים 3/8″.



פנים הרכב של אריק מציג מעט את הרקע שלו ב-JDM, ליתר דיוק זה מתייחס לגלגל ההגה NRG עם ציפוי זמש. מושבים המקוריים של ג'טה הוחלפו בסט מושבי באקט מקוריים של GTI MK5, מה שהוסיף עוד קצת ערך למכונית.



אבל מה שבאמת מבדיל בין ה-MK5 הזאת מאחרות זה השינוי הכללי של הפרונט. ה"פרנקנשטיין" הזה היא יצירה ייחודית בצפון אמריקה, למרות שהרעיון של החלפת פרונטים בין פולקסוואגנים נמצא בסצנה כבר שנים רבות. להתקין פרונט שלם של פולקסוואגן GTI MK6 במקום הפרונט של MK5 אולי ישמע קל בתיאוריה, אבל כדי שכל הפנסים יעבדו כמו שצריך, כולל פנסי ערפל, זה כבר סיפור אחר. 



אחרי שכל החיווט סודר וחובר כמו שצריך, היה צריך להוסיף טאץ' סופי כדי לסיים את המלאכה. גריל אמצעי תחתון שיוצר על ידי Dorbitz Designs במיוחד לרכב מסיים את העבודה עלהמראה החיצוני של חזית הרכב, מה שחבר'ה מסדנת Fast Eddies שבווירג'יניה התחילו.



הגטה (Getta) מארק 5 של אריק מחזירה את המסורת הישנה של החלפת פרונטים של GTI לבודי של ג'טה. למרות שהוא לא ממש יודע מה מחכה לו בעתיד, הוא בטוח שעם תמיכתה של אישתו ושל חבר שלו/צלם קווין טרוור, המסע שלו רק מתחיל. 



מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה