יום שלישי, 17 ביולי 2012

One Sexy Scandinavian!


שוב שלום לכם, תכירו את מתיאס סאיקונן. הוא חובב רכב צעיר (רק סיים את בית הספר התיכון בשנה שעברה) מבורס, שוודיה וזאת הלקסוס IS המדהימה שלו. מה שהכי מרשים כאן זה שמתיאס רכש אותה רק לפני כמה חודשים והיא כבר נראית מעולה! כנראה שזה קשור לעובדה כי על אף שהוא עדיין די צעיר, הוא כבר הספיק להחזיק במספר מכוניות משופרות בהתאמה אישית. מכונית "האחרת" שלו היא פולקסוואגן ג'טה MK1 קופה והיא עברה שיפוץ מלא, רבים אפילו מעניקים לה את התואר של MK1 הכי יפה בסקנדינביה. אבל היום אנחנו נתמקד בלקסוס הנמוכה שלו, כדי לתת לה את החשיפה לה היא ראויה. 




באותו היום שהוא הביא את המכונית מבעלים הקודמים, הוא התחיל לפרק אותה לחתיכות. מתיאס אמר שלא היה לו מושג קלוש מה יהיה הכיוון של הפרויקט שלו, עד שהגיעו הגלגלים שלו. גלגלי Work Gnosis GS-2 בקוטר 18" פשוט התחננו למכונית שתהיה "זרוקה" עליהם מלמעלה. הרעיון של לבנות לקסוס מיוחדת שלא דומה לאחרות נראה הגיוני והשאר זה היסטוריה. בהתחלה זה נראה כמו עוד מכונית נמוכה בטירוף עם בודי-קיט, אבל זה הרבה יותר מזה.


לדוגמה, החלק הקדמי זה שילוב בין פגוש מקורי של לקסוס IS לבין פגוש של פולקסוואגן פולו, שחובר בצורה נקיה בהתאמה אישית. אבל מתיאס לא עצר שם, הוא גם הוסיף ליפ בהתאמה אישית לפגוש הקדמי כדי לקרב אותו לרצפה עוד קצת. אבל גם זה לא הסוף! טוב, אנחנו מתחילים להשמע כמו המגישים בתוכניות טלוויזיה מאוחר בלילה...אנא סלחו לנו. חצאיות צד נלקחו מוולוו V70, שחוברו אל המכונית והותאמו לפי המידות. ואחרון חביב, החלק האחורי הוא שילוב בין לקסוס ואאודי A6 עם דיפויזר שירד מגולף GTI MK6.


פנים הרכב עבר חידוש מלא. המושבים רופדו מחדש על ידי החבר'ה מ-inredningsverkstaden וגג הרכב יחד עם עוד כמה חלקים רופדו בבד אלקנטרה חלק. פשוט, אך מאוד אפקטיבי.


זה מביא אותנו אל הדבר האהוב עלינו כאן ב-HolyManiacs, הפיטמנט. הגלגלים המדהימים האלה, כפי שאמרנו קודם, מדגם Gnosis GS-2 של Work במידות 18X9.5 עם אופסט 22 קדימה ו-18X10 עם אופסט 18 מאחור. על הגלגלים מתיאס הלביש צמיגי Falken FK452 במידה 215/40 קדימה ו-225/40 אחורה. בתחום המתלים, הלקסוס מצוידת במערכת מתלי אוויר בבניה אישית, המשלבת ניהול Accuair e-level.


תסתכלו על הפיטמנט הזה! כל הכבוד למתיאס על כך שהקדיש מזמנו והשקיע בפיטמנט בגישה של פרפקציוניסט!


גוון הסקסי הזה של המכונית הגיע מקטלוג של אאודי והוא נקרא Ipanema Brown. אנחנו יכולים רק להוסיף שזה נראה פשוט מדהים!


על מנת לקבל את המראה הנקי שמתיאס כל כך רצה, הוא החליט להחליק פנסים נוספים מתא המטען. פנסי חזית גם לא נשארו מקוריים, הם עברו שינוי בהתאמה אישית אבל הוא כבר הזמין פנסים חדשים ולטענתו הם יהיו עוד יותר יפים.


כשמתיאס נשאל מה היה הדבר הטוב ביותר שיצא לו מבעלות על ה-IS, הוא ענה שזה היה היום בו האוטו היה "גמור". באותו היום הוא נסע למפגש מכוניות גדול שנקרא Jonkoping. "תגובות של כל מי שראה את המכונית שם היו שוות את ההשקעה והזמן שהשקע בה." הוא גם זכה במקום ראשון בקטגוריית “best stance” באותו היום.





מפרט טכני ורשימת התוספות:

Wheels/Tires/Suspension

work gnosis gs-2
18×9.5 (22) & 18×10 (18)
Falken FK452 215/40 & 225/40
Custom made bags with Accuair E-Level

Exterior

Custom Audi Ipanema Brown Paint
One off body kit
shaved rear lights
pulled & rolled fenders
custom made heads & tails

מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה