יום שני, 27 באוגוסט 2012

Volkswagen Polo Dark Rabbit


בחירת מכונית חדשה זה עניין בכלל לא פשוט. לכל אחד יש את הצרכים והציפיות שלו, אבל כולם מחפשים מכונית לפי התקציב. לפעמים אנחנו יודעים מראש מה אנחנו הולכים לעשות עם הקניה שלנו ולפעמים זה בא בהפתעה, כתוצאה מהשפעת הסביבה בה אנחנו נמצאים. תכירו את הפולו סדאן של פבל, בחור שבכלל לא חשב להביא את המכונית שלו למצב שבו היא היום.



ספר לנו על עצמך.


קוראים לי פבל, בן 26, עיר מגורים מוסקבה. עובד בתור מעצב גרפי בחברה קטנה. את זמני הפנוי אני משתדל להעביר בצורה יעילה, אך לא תמיד זה יוצא לי. תחביבים נוספים שלי הם צילום וידאו וסטילס.




פולו הזאת היא המכונית הראשונה שלך? 


אכן כן, היא הראשונה שאני יכול לקרוא לה "שלי". לפני זה נסעתי בלאדה 2109 של אבא. צמיד רציתי לשים לה תוספות, לשפר אותה, אבל פשוט לא נתנו לי.


ספר לנו למה בחרת דווקא בפולו? מאיפה באה הבחירה שלך ולפי אילו קריטריונים בחרת אותה?


אחרי שנסעתי תקופה מסומת ב-2109, בניתי אצלי בראש מין מודל של מכונית המושלמת שלי. הכי חשוב - בטיחות, תיבה אוטומטית ומזגן. אבל מצד שני, רציתי שהיא גם תראה לא רע. אחרי שבדקתי כל מיני אפשרויות, קראתי קילומטרים של מבחני דרך, הבנתי שמה שאני צריך זה פולו. בנוסף להכל, אני עד עכשיו חושב שהמכונית  הזאת נותנת תמורה מצוינת לכסף.



ממה התחיל החיבור שלך לסצנת הסטאנס? כשקנית את המכונית, ידעת מראש מה אתה הולך לעשות איתה ואיך היא תראה?

בזמן הקניה ידעתי רק דבר אחד - תהיה לי מכונית טובה. כשהגיע יום המסירה, סוכן מכירות שאל אותי:
- אתה הולך להנמיך אותה?
- מה?
- נו אתה יודע, Low Life וכל זה.

פשוט חייכתי אליו בחזרה וחשבתי בראש: "מכונית חדשה בניילונים, למה שאני ארצה להנמיך אותה?". אחרי שנסעתי יותר משנה במצב סטוק, התחלתי לגלוש המון בפורומים בחו"ל והתחלתי להחשף לתמונות של מכוניות יפות ומעניינות. נמוכות, עם גלגלים רחבים. בדרך כלל גרמניות. התחלתי לברר מה פשר התופעה ואיך נקרא הזרם הזה בטיונינג. אפשר לומר שכך הגאתי לסטאנס. ובכן, בתחילת השנה החלטתי שהפולו שלי תהיה מגניבה גם.



מה הספקת לעשות עם האוטו מאז הקניה?


האמת הספקתי לעשות לא מעט "שכונה" באוטו, אבל נפטרתי מזה די מהר, זרקתי את הכל ושכחתי. קודם כל, החלטתי לדאוג להנמכה ולהחליף מתלים, כיוון ששם נמצאת ההצלחה. כיום המכונית מונמכת עם קוילאוברים BC Racing V1. מקדימה הורדתי אותם עד הסוף, מאחור השוותי עם הקדמיים. עם הגלגלים היה מעט קשה יותר. לא מצאתי שום דבר נורמלי. מצד שני גם לא רציתי לחכות כל הקיץ בהמתנה למשהו נורמלי מיפן. ואז, יום בהיר אחד, ראיתי באחד האתרים של סנט-פטרסבורג גלגלי Lenso A-01 עם נתונים טובים, במידה 17X8.5 עם אופסט 30. חשבתי לעצמי שלא משנה מה יהיה - אני קונה אותם. האמת, הכי הרבה חששתי מהתגובות, איך יקבלו אותם. הרי מדובר ברפליקה של BBS RS האגדיים. אבל קיבלו אותם טוב, החששות נעלמו. צמיגים...בהתחלה רציתי 195/40/17 אבל לא מצאתי כלום במידה הזאת. אז הלכתי על Firenza ST-09 במידה 205/40/17. עם הצמיגים האלה הייתי משפשף הכל ובכל מקום. אבל לא התייאשתי והמשכתי לחפש את המידה "הנכונה", עד שמצאתי באחד הפורומים סט של Nankang AS-1 במידה שהייתי צריך, 195/40/17. אחרי שבוע הם כבר היו אצלי, עכשיו הכל בסדר. לא משפשף. יש פוטנציאל להנמכה נוספת.


יש תוכניות לעתיד?


כיוון שבקיץ הזה הכל נעשה בזריזות ומאוד כללי, בשנה הבאה אני מתכנן לעבוד על הפרטים. המכונית תהיה עוד יותר נמוכה ויתווסף לה גם קאמבר נחמד. לא רוצה לנבא כלום, אבל יכול להיות שאנחנו נתחדש בגלגלי "קיץ" חדשים. אבל בגדול לא חסר עבודה. בינתיים החורף מתקרב והגיע הזמן לחשוב על Winter Mode.


מה תוכל לייעץ לקוראינו? מה הטיפ שלך?


לקוראים ולמבקרים של הבלוג אני רוצה להגיד רק דבר אחד - תעשו רק מה שהלב שלכם אומר. אל תהיו מקובעים ואל תעתיקו או תחקו. תשתדלו להיות מקוריים. רק אז תוכלו לקבל תחושת אושר וסיפוק מהעבודה.


מקור: BodyBeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה