יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

I love it when a plan comes together


כאשר דור שני של מאזדה 3 יצא אל האור, לא ממש אהבנו אותה, במיוחד השילוב של הפגוש והגריל שהזכיר לנו חתול הצ'שייר, אבל עם הזמן, כראינו תמונות של כמה כאלה משופרות, זה קצת, אבל ממש קצת שינה את הגישה שלנו. ואז, כשבחור בשם סטיב AKA Aitch פרסם לראשונה כמה איורי פוטושופ שאמורים היו להמחיש את התוכניות שלו בנוגע ל-SkyActiv Sport 2012 שלו, דעתנו השתנתה כמעט לחלוטין.





עבודת הפוטושפ הייתה מה שנקרא "ישר ולעניין" והוכיח שכאשר הפרונט ההזוי של הדגם הזה מוצב קרוב לרצפה, הופך את החיוך שדורש סטירה לחיוך מאיים. כמובן שלפעמים הדברים הכי פשוטים לוקחים הכי הרבה זמן ומה שאתם רואים כאן בתמונות זו התוצאה של הרבה תכנון, מסירות והחשוב ביותר - סבלנות.






מחודש דצמבר 2011 ועד לפני כשבועיים, סטיב נסע עם האוטו בגובה המקורי ונמנע מלהסתכל על הגלגלים שהצליח להציל מהפרויקט הקודם שלו. למרות שזה היה יכול להיות קל למדי לרכוש סט קוילאוברים, להתקין אותם ופשוט להרכיב את הגלגלים שלו, סטיב פשוט ידע שקוילאוברים זה לא משהו שהוא רוצה למכונית שלו ולמשפחתו, לכן הוא בחר בפתרון הפנאומטי כדי לפתור את בעיית הגובה של המאזדה שלו.






מכיוון שדגם 2012 של מאזדה 3 יחסית חדש בשוק האפטרמרקט, האפשרויות של סטיב היו מוגבלות למדי, הוא יכל או לבנות סט מתלי אוויר בהתאמה אישית או להמתין עד שאחת היצרניות תייצר קיט מוכן. למרבה המזל, מתלים של שני הדורות של ה-3 כמעט זהים, מה שאומר שכבר יש שתי חברות שמוכרות קיטים מוכנים וזו הייתה הקלה אדירה.






בסופו של דבר, החבר'ה מ-AirRex נענו בחיוב בבקשה לבנות קיט מוכן בשביל המכונית של סטיב ועוד 3 בחורים מקומיים, שלא בזבזו זמן והזמינו את הסט. לאחר זמן מה, סטיב זכה לקצת זמן פנוי בלוח הזמנים העמוס שלו כדי להתקין את הסט והתוצאה הסופית הייתה כמעט זהה למה שהוא דמיין אי שם בדצמבר. 






מכוניות של סטיב תמיד בלטו במפגשים של קהילת החובבי מאזדה 3 וזאת אינה יוצאת דופן והעובדה שהיא "יושבת" ככה בלי כל שינוי בכנפיים, זה פשוט ראוי לציון. 

ברכותינו לסטיב על כך שהצליח לחבר את הכל ביחד ולקבל את המכונית בדיוק כפי שהוא רצה. 
בנוסף קבלו סרטון קצר שלה "בפעולה":




מקור: Stanceiseverything

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה