יום שבת, 18 באוגוסט 2012

Pushing static height limits


כולם אוהבים 350Z. צעירים אוהבים אותה כי היא מגניבה, מבוגרים אוהבים אותה כי היא מזכירה להם את ה-280Z הישנה שהייתה אצל דוד לפני שנים רבות. דן זרטוץ' הניח את ידו על על הניסאן הזאת, כי עיצוב שלה נתן לו השראה.




קווי העיצוב חלקלקים וזורמים, המנוע, העובדה שהיא הנעה אחורית, יכולת האחיזה שלה בסיבובים, כל זה גרם לו להתאהב ב-Z. בנוסף לזה, המכונית הזאת מושלמת להיכנס איתה לזירת הסטאנס.



דן רכש את המכונית לפני שנתיים וברגע שזה קרה, הוא התקין מתלים מונמכים וסט גלגלים נחמדים. בדומה לרוב הבחורים בסצנה, הוא הפך לאובססיבי בנוגע להנמכה. הוא רצה לרדת עוד יותר נמוך, לכן הוא החליף את הגלגלים שלו (Work Equip) בסט של גלגלי DPE והנמיך את ה-Z עוד יותר, כך שהיא עמדה סנטימטרים ספורים מעל הקרקע. Edafe ו-Eric מסדנת BRG שבטקסס השפיעו על דן בעניין הזה וגרמו לו להביא את המכונית שלו לרמה הזאת. במהלך הבניה, דן הכיר הרבה חברים מהסצנה. BRG הפכו אותו לבן משפחה המוטורית שלהם ואפילו העניקו כינוי ל-Z של דן - "Pebble Pusher". מכונית יומיומית, עם הנמכה סטטית קיצונית, המוטו "Low and Slow" הפך לסגנון חיים עבור דן. 





קצת על הגלגלים, הם בקוטר 18" מדגם ST5 של DPE, ברוחב 11" קדימה -12" אחורה, אשר עטופים בצמיגי Nexen N3000 במידות 225/40 ו-265/35, בהתאמה.

מפרט טכני ורשימת התוספות:


Engine:
Jwt pop charger
5/16 plenum spacer
Single exit exhaust (factory exhaust removed and lighter tubing replaced in factory positioning)
 Exterior:
2.5-inch extended rear fenders
Aerosync front bumper
Nismo side skirts
Eye lids
Blacked out head lights
Led tail lights
 Suspension:
Bc Racing coilovers (altered)
Spc rear camber arms
Wheels and tires :
DPE ST5 wheels, 18×11-2 18×12-10
Nexen N3000 tires 225/40-265/35


מקור: whipschocolate

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה