יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

That Northwest Feel


לפני המעבר הגדול של טיילר למכוניות יפניות, פולקסוואגן היה זמן רב חלק מהמורשת שלו. סבו היה האדם הראשון לייבא קארמן גיאה לארה"ב וטיילר עצמו החזיק במספר לא קטן של מכוניות אירופאיות, אבל הוא היה מוכן למשהו חדש. כסטודנט באוניברסיטה של וושינגטון, הוא ידע שהוא זקוק סוג אמין של תחבורה בשביל הנסיעות הרגילות שלו. הבחירה שלו הייתה סובארו, כי ה-WRX הזאת עמדה בכל הדרישות שלו.




דבר הראשון שבולט מיד לעין זה לא הצבע Sonic Yellow הנדיר או חצי כלוב התהפכות בבניה אישית של Cox Fabrication, אלא דווקא המושבים של הונדה S2000 שמורכבים ב-WRX הזאת. כיוון שטיילר הוא בחור די גבוה, המושבים המקוריים פשוט לא השאירו לו מספיק מקום לרגליים ומושבים של S2000 יושבים מספיק נמוך וזה עושה את העבודה, בדיוק מה שהיה צריך. המכונית בבעלותו של טיילר כשנה והוא כבר הספיק להגיע איתה די רחוק. מאוד מסקרן אותנו לראות איך הדבר הזה יראה בעתיד.















מפרט טכני ורשימת התוספות:

Exhaust/motor:Full 3″ catless
Invidia catless up pipe
Invidie catless down pip
Apexi N1 muffler
running 20 psi
Cobb SF Intake with heat shield
Worx BOV
Cox Fabrication pulley cover
Stage 2 clutch
Open source tune from outback motor sports



Interior:Black Honda s2k seats
Cox fabrication custom white half cage
Perrin weighted shift knob
Alpine deck with JBL amp
Suspension
Bc br coilovers
Eibach camber bolts
Front camber -2.5 rear camber -4.1
Wheels/tires18×8 Miro 279 BBS Reps
215/35/18′s
מקור: ShutterGarage

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה