MK3 ישנה וטובה. פלטפורמה שעבור רבים גרמה לרצות להיכנס לעולם הפולקסוואגן ולדהור במסלול מדברי ריק, כמו ג'סי ממהיר ועצבני 1. טוב, אולי לא...אבל אם גדלתם בסצנת ה-Euro של שנות ה-90 המאוחרות, זו הייתה אחת המכוניות לרכישה, בארה"ב לפחות. הפלטפורמה הוכיחה את עצמה כאיתנה מאוד. עברו כבר מעל 12 שנים ו-3 דורות חדשים ירשו את מקומה מאז שהופסק ייצורה, אך היא עדיין ממשיכה להתקיים ולהציע שוק עצום של אפטרמרקט, החל ממתלים ועד לאינטריור ומנוע.
מגוון הג'טות MK3 יכול לשמש לא רק בתור הבמה המושלמת עבור חובב טירון שרוצה לחדד את תשוקתו, המכונית הזאת גם יכולה להיות מוצגת בצורה מקצועית מאוד. לא רק בזכות השפע של מוצרי אפטרמרקט אלא גם בזכות הקלות היחסית בה ניתן לשנות ולהחליף דברים לעומת הדורות 5 ו-6. למעשה, זהו דור האחרון שבכיף אפשר לסווג כ-Toolbag VW, ז"א היא ניתנת לתיקון עם לא יותר מכמה כלים בסיסיים שזרוקים בתא המטען. כיום אתה צריך מוסך כדי לגרור לשם את הרכב בשביל לתקן 20VT פה או לשפץ האלדקס שם..למעשה כל מה שאתה צריך שיהיה בהישג ידך לתיקון מארק 3 זה מפתחות 10 מ"מ, 13 מ"מ, 19 מ"מ ובקבוק בירה.